17 december, en vecka kvar

2009-12-17 @ 21:51:14 |
nu har jag julat till min design lite, det är ju bara en vecka kvar. jag längtar tills på måndag då vi åker upp till hudik. ska bli så skönt att få bli lite bortskämd med god mat osv.

jag hade min sista tenta innan jul i måndags så nu är jag långledig till den 11:e januari OM jag inte får ett mail som säger att jag inte klarade tentan. men då har jag ju faktiskt flera veckor på mig att plugga utan att det krockar med nån annan kurs. så ska man vara lite positiv så är det här den bästa tentan att inte klara. men jag hoppas ju såklart att jag blir godkänd.

nu ska jag passa på att pussa dante lite medans han är så trött så han inte orkar göra motstånd. han har lekt med malte i nåra timmar ikväll.


sötnöt

Postat av: Fia

Hihi Dante/Nalle Luff- samma person ;-).

2009-12-20 @ 00:58:27
URL: http://www.fialotten.blogspot.com
Postat av: Elinor

Han är så jävla söt!

2010-03-23 @ 11:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: