21 augusti, nollning

2009-08-21 @ 16:07:34 |
jag var med på nollningen i onsdags och igår. nu vill jag vila. man är ju inte gjord av stål direkt. men det har varit kul. i onsdags körde vi lite lekar och blev indelade i grupper. min grupp måste ha en badmössa på sig vid varje nollningstillfälle. snyggt värre. igår hade vi "summergames" på dan. massa stationer med olika uppdrag som skulle genomföras. det var kul. sen singstar och lilla vall på kvällen. min ny-gamla klasskompis emma lånade soffan inatt. vi hade egentligen tänkt vara med på nollekampen nu på dan men ingen av oss orkade. hon åkte hem för en stund sen. 

roger är i karlstad på kurs hela helgen så jag är för första gången själv här i gävle. tänkte försöka hitta ner på stan helt sjävl imorgon. det går nog bra. jag har ganska mycket koll.

nu är jag trött på nollningsgrejs och tycker att skolan kan börja på riktigt nångång!

"oj oj vad vi är gröna, fy fan vad vi är fin. jag älskar vårt hemliga motto att supa som ett svin. nu kanske alla tänker men så där gör inte dom. men ack så fel dom hade, det här är hp's sång" (we are all the winners-melodin)
eller hur det nu var. dom har ju hur många sånger och ramsor som helst.

nu ska jag umgås med min hund.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: