31 augusti, hudik

2009-08-31 @ 09:17:27 |
jag har haft ont i halsen och snorat lite i tre dagar nu, men inget bryter liksom ut på riktigt nångång. det är lite drygt att bara vara halvsjuk.

idag har jag föreläsning 13-15 och sen åker vi till hudik för att sälja lägenheten och tigga mat hos mamma och pappa. måste även hinna en sväng till smådjurskliniken och köpa dantes specialmat. vi har inte hittat nån klinik här som säljer den så vi testade med ett annat foder. han har varit lite dålig i magen nåra dagar och inatt kräktes han så det funkade uppenbarligen inte. synd för det hade varit lite skonsammare mot min plånbok. men det viktigaste är ju ändå att han mår bra.

nu ska jag ta dante på en promenad och sen fortsätta läsa min otroligt icke spännande bok.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: