5 april, seg söndag

2009-04-05 @ 15:18:26 |
gårdagen var mycket lyckad. det var underbart väder och vi tog fram balkongmöblerna och njöt av solen. vart lite fel dag att basta på kanske, men inte visste vi att det skulle bli så bra väder. det var mysigt att basta iallafall.

runt fem lämnade vi dante hos mamma och pappa och sen drog vi hem till stina och jimmy och åt pizza innan vi åkte vidare till fia och festen. vi umgicks, spelade spel och sjöng sing star (inte jag dock). mycket trevlig kväll och kul att se hur alla hade klätt ut sig. vi glömde tyvärr kameran hemma så jag snodde nåra bilder från emelie och fia.

     
fia och pär, så är jag inte van att se dom. en gruppbild. stina och jag som "emos" och sist jag och roger.

Postat av: Fia

Ja kul med allas utstyrslar! Sno på du :) Kram

2009-04-06 @ 00:00:30
URL: http://fialotten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: