25 april, sommarväder

2009-04-25 @ 09:57:31 |
jäklar vad varmt och skönt det är ute. dante och jag flåsade ikapp när vi var ute på morgonpromenaden. jag började tyvärr må tok-illa så det blev inte en så lång promenad som jag hade tänkt. efter lite vatten och vila gick det dock över som tur var.

igår fick jag ett tips av mammas kompis som nyligen kastrerade sin hund om att använda en body efter kastreringen istället för tratt. alltså en sån body som bebisar har. storlek 86-92 hade den hunden och dante är ungefär lika stor som honom så det borde passa. när man går ut och går behöver han inte ha den så han slipper svettas ihjäl iaf. men det lät ju bra mycket bekvämare än en tratt. så på måndag ska jag gå och shoppa body, undra om roger vågar följa med...

nu ska jag gå och duscha och sen njuta av solen!


maj 08 och dante har just fyllt 1 år


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: