22 april, kastrering it is!

2009-04-22 @ 16:50:11 |
jag ringde till ljusdal och bokade tid. så på tisdag ska vi dit. roger är inte hemma så mamma får följa med. nån måste ju ta hand om den lilla groggy hunden på vägen hem. sen är jag hemma dagen efter med "vård av hund". eller inte, men ledig är jag iaf så jag kan ta hand om honom. man får tydligen smärtstillande med sig hem så han kommer säkert ha ont nån dag. stackarn.

fick brev från medborgarskolan idag också. den 7 maj börjar min fotokurs. så då har jag nåt att göra fyra torsdagkvällar i rad. det ska bli väldigt kul. jag längtar efter att få lära mig lite om hur man gör "på riktigt" så jag kan utnyttja min kamera fullt ut.

nu ska vi till mamma och pappa och äta. billigt och lättlagat.


Postat av: Fia

Hoppas det blir lite lättare att umgås med snygga tjejer sen då! Det går säkert bra! Kul med fotokurs :)

2009-04-23 @ 15:13:59
URL: http://fialotten.blogspot.com
Postat av: Fia

Det är väl inte pappas kurs du ska gå förresten? Han har en nu men det kanske är mer grund...

2009-04-23 @ 15:15:17
URL: http://fialotten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: