19 april, sluta blåsa!

2009-04-19 @ 10:58:18 |

idag är det en sån där typsik seg och ganska grå söndag. vi har varit ute på baksidan och lekt med alla djuren och grannens barnbarn felicia en stund. vi plockade pinnar till djuren och gungade. dante var absolut tvungen att vara med när vi gungade så han fick felicias fot i huvet, stackarn. han är så duktigt med barn. jätteförsktig och hoppar inte som han brukar göra annars.

dante vart trött efter lekstunden, jag med, så vi tänkte nöja oss med en kvarterspromenad den här morgonen, så tar vi en längre sen. jag ska nog passa på att städa också när roger ändå är ute och springer. känns som att jag inte gör annat och ändå är det smuts och katthår överallt hela tiden och min näsa känns svullen och snorig...

 
dante och pappa (förlåt, husse) läste bok igår



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: