31 oktober, den första snön

2008-10-31 @ 15:15:01 |
imorse var det vitt när jag vaknade. dante älskar snö och var helt galen när vi gick ut. katterna avskyr den och håller på att riva lägenheten för att dom har så tråkigt inne. det är ganska blaskigt så den läre väl smälta bort snart hoppas jag. önskar det blir som förra året när snön inte kom förens ett tag efter jul. fast jag tycker det är lite mysigt också, men det här var på tok för tidigt.

idag hade vi det "fruktade mötet". det gick relativt bra. man slutar dock aldrig förvånas. jag tycker iaf att jag och stina gjorde så gott vi kunde. vi fick allt sagt tror jag och vi försökte vara så opartiska som möjligt. nog om detta.

ikväll har jag och roger bjudit hit emma. hon var nämligen gräsänkling ikväll så vad gör man inte för en god vän. vi tänkte bjuda på tacos och sen blir det chips och idol. ska bli så skönt att få sätta sig framför tvn och bara koppla av, utan jobbiga möten osv att tänka på.

nu har husse snart duschat klart så nu är det min och dantes tur!


det här tror jag är dan innan första snön


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: