5 november, ikea igår och slödag idag

2008-11-05 @ 18:44:37 |
igår åkte jag och sambon till ikea för att köpa det sista till vår hall. snart är allt på plats. vardagsrummet blir som sagt nästa projekt. får se när. roger blir ju arbetslös sista november också. medans vi var på ikea fick dante spendera dagen hos "mormor och morfar". han var sådär härligt trött när vi kom hem. lillskiten.

det kom ett paket till dante i måndags. en liten 1,5-års present innehållandes en blå fleecetröja och en grön väst. västen var lite för trång så den åker tillbaka. tröjan satt perfekt!

även att jag äntligen har hittat ett par vinterskor som jag faktiskt trivs i. jag hatar att köpa skor, speciellt vinterskor. hittar aldrig nåra. men igår när vi gick in på din sko så fanns dom där. mina första riktiga vinterskor på flera år. kör vanligtvis med sneakers året runt. det funkar sådär. men nu så! nu ska jag bara köpa mig ett par riktiga promenad-vinter-kängor som inte är så klumpiga också. så jag och dante kan ta långa vinterpromenader utan att fyrsa ihjäl.

nu ska jag gå och handla sen slappna av framför tvn med lite fruktsallad tror jag.

Postat av: Hundmodebloggen/Emma

Vad kul att du länkade hit (ny blogg?) så att jag äntligen fick se lille Dante! Han är sjukt söt :)



Ja, Hurtta är i dyraste laget. Jag tycker också att det är synd att storlekarna styr färgerna, men förhoppningsvis kommer plaggen in även i andra butiker snart. Kanske har de gjort annorlunda med sina beställningar. Hittar jag små plagg i rätt färger lovar jag att säga till :)

2008-11-07 @ 23:03:01
URL: http://poshpoodle.blogg.se/
Postat av: Lina

halkar in o önskar dig en trevlig helg :)

2008-11-07 @ 23:09:28
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: