30 november, sista november och första advent

2008-11-30 @ 12:13:50 |

vad fort tiden går, jag hinner inte med. igår följde jag och dante med mamma och pappa till järbo. min morbror och hans fru fyllde år. det var lite släkt där som jag inte träffat på flera år. trevligt. dante vart "jagad" av två barn från början till slut så han är ganska trött idag. trött är jag med. vaknade vid fem imorse och insåg att jag var tokförkyld. snorig och ont i hals och huvud. svettades och frös om vartannat. trodde det skulle bli lite bättre efter en promenad med dante men jag känner mig bara ännu värre. får se hur det blir med jobb imorgon.

nu ska jag äta "frukost", fick bara i mig te imorse. sen blir det nog fika med emsan om jag orkar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: