20 december, fyra dagar kvar

2008-12-20 @ 14:38:49 |
igår vad jag ut och åt med jobbet. det var gott. direkt efter gick jag hem till emma för att krama om och säga hej till my som bor där över helgen. ikväll ska jag dit igen. för första gången på säkert minst ett år(?) så är alla mina bästa vänner hemma i hudik samtidigt. jag, emma, my, tove och carro. vilket mirakel. vi ska laga mat, kanske dricka lite vin (och min hemmagjorda glögg) och ev spela nåt spel. mycket mysigt!

idag är det även fyra dagar kvar till julafton. jag har lite godis kvar att baka. det får jag nog göra på måndag eller tisdag. på tisdag ska vi "julstäda" också. det var roger som sa det. jag tror att han skojade men jag tyckte det var en bra idé. han kan få välja, hjälpa till eller gå ut med dante en timme medans jag börjar. jag tror jag vet vad han kommer välja...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: